Saturday, July 11, 2009

"Proud of what he accomplished"

Dear Dalit, Tal, Ahikam, Gali ve kol hanechedim,

Ha leve sheli eetchem be rega atzuv hazeh. Ane akshav deebartee eem Penina ve Raya ve amartee lehem eich she Ze'ev hishpe'a al ha chayim sheli. Beeshveel li ha historia shel Ze'ev hiyita ha historia shel Medinat Yisrael. Lamadetee meemenu ve me Penina et ha tzura chayim shel ha kibbutz, ve zeh gam hishpea le me'od.

I am very happy I had the chance to see Ze'ev in 2006 and to hear his reminiscences about his arrival in Palestine in 1936 and the creation of the kibbutz, and the battle of Akko, etc. I know you are all very proud of him and what he accomplished in life, ve sof sof, zeh ma she ichpat. Anee mitztair me'od she anee lo yechol lihiyot eetchem be rega zu, aval anee margeesh me'od eetchem be lev. Anachnu tzrichim lishmor al ha kesher shelanu be shanim ha ba'im.


Love,

Walter

No comments:

Post a Comment

Post a comment to the Ruby Family History Project